V NEDĚLI 5.5. JE DOBRÉ VĚDĚT, ŽE:

05.05.2013 21:07

 

Ø Nám dnes Ježíš říká:Pokoj vám zanechávám, svůj pokoj vám dávám; ne ten, který dává svět, já vám dávám.“ a bude 6. neděle velikonoční.

Mše sv. v 8,30 v Novém Hrádku za Danu Duškovou a Stanislava Téru. v 10,15 v Borové.

Ø Se půl hodiny před každou mší svatou modlíme růženec a zpovídá se.

Ø PO KAŽDÉ MŠI SV. VŠEDNÍ DEN V KVĚTNU JE MÁJOVÁ POBOŽNOST!!! J písně, básně, čtení a litanie! PROSÍM, UDĚLEJME SI NA NĚ ČAS!

Ø V pondělí je sv. Jana Sarkandera

Ø V úterý je mše sv. s M.P. v 18,00 v NH za Duše v očistci

Ø Ve středu je P. Marie, Prostřednice všech milostí a mše sv. s M.P. v 16,00 ve Sněžném a v 18,00 v NH za rodinu Grimovu a Livarovu

Ø Ve čtvrtek je SLAVNOST NANABEVSTOUPENÍ PÁNĚ; mše sv. s M.P. v 18,00 v NH za farníky

Ø V pátek je a mše sv. v 18,00 „mládežnická“v NH k Božímu Milosrdenství

Ø V sobotu je a mše sv. v 18.00 v Borové

Ø Příští neděli je svátek matek – pamatujme, modleme se za ně, poděkujme jim za vše. A Ježíš nám řekne: „A slávu, kterou jsi dal mně, dal jsem já jim, aby byli jedno, jako my jsme jedno: já v nich a ty ve mně. Tak ať i oni jsou v dokonalé jednotě, aby svět poznal, že ty jsi mě poslal a žes je miloval.“ a bude 7. neděle velikonoční.  Mše sv. v 8,30 v Novém Hrádku za Annu a Ambrože Meňhejovi, rče a sour. v 10,15 ve Sněžném.

Ø Připravuje se tábor, brigáda na dřevo 15.6.

Ø Chci poděkovat za účast na Májových! J

Ø Tento týden se modleme hlavně za dary Ducha svatého – od čtvrtka novéna . jinak za maminky!

Ø Květen je měsíc Panny Marie, naší nebeské Matky, znovu připomínám vhodnost účasti na mších sv. všední den s májovými pobožnostmi.

Krásnou a požehnanou neděli a celý týden všem!

                                                                             P. František Hofman

Zpět