PROGRAM NA TÝDEN OD NEDĚLE 25.5.

24.05.2014 18:20

Je dobré vědět, že:

o    Je 6. neděle velikonoční. V evangeliu je: „Já budu prosit Otce, a dá vám jiného Přímluvce, aby s vámi zůstal navždy: Ducha pravdy.“ Mše sv. v NH 8,30 s předáním dekretů ek. Radě, za Ludvíka Umlaufa a rodiče; v 10,15 ve Sněžném.

o   6. neděle velikonoční je den modliteb za pronásledované křesťany

o   V pondělí je sv. Filipa Neriho

o   V úterý je mše sv.  v 18,00 za živé i + východočeské Vincentiny a M.P.

o   Ve středu je mše sv. v 16,00 ve Sněžném a v 18, 00 s M.P. za 8. úmysl paní Lipovské

o   Ve čtvrtek je Slavnost Nanebevstoupení Páně; mše sv. v 18,00 za Farníky a adorace!

o   V pátek je sv. Zdislavy; mše sv. s kytarami v 18,00 za Marii Hánlovou a rodiče z obojí strany

o   Po mši sv. setkání BIŘMOVANCŮ

o   V sobotu je svátek Navštívení Panny Marie

o   V 18.00 mše sv. ve Sněžném z následující neděle.

o   Příští neděli je 7. neděle velikonoční. V evangeliu je: „Vždyť slova, která jsi dal mně, dal jsem jim. Oni je přijali a skutečně poznali, že jsem vyšel od tebe, a uvěřili, že jsi mě poslal.“ Mše sv. v NH 8,30 za Farníky; v 10,15 v Borové.

o   Připravuje se opékání špekáčků malými dětmi ve čtvrtek 26.6. od 15,00

o   Tento týden se modleme hlavně za pronásledované křesťany.

Prožívejme velikonoční dobu opravdu radostně v modlitbě a vděčnosti J!

                                                          P. František Hofman, farář, který Vás má rád!

Zpět