PROGRAM NA TÝDEN OD NEDĚLE 1.6.

31.05.2014 21:25

Je dobré vědět, že:

o    Je 7. neděle velikonoční. V evangeliu je: „Vždyť slova, která jsi dal mně, dal jsem jim. Oni je přijali a skutečně poznali, že jsem vyšel od tebe, a uvěřili, že jsi mě poslal.“ Mše sv. v NH 8,30 za farníky; v 10,15 v Borové.

o   V pondělí je sv. Marcelina a Petra

o   V úterý je SV. Karla Lvangy a dr. muč., mše sv. v 18,00 v kapli na faře za maminku

o   Ve středu je mše sv. v 8,00 za těžce nemocného

o   Ve čtvrtek je sv.Bonifáce, b. a muč.; mše sv. v 18,00 za poděkování za manžela a na d. ú. a adorace!

o   V pátek je mše sv. s kytarami v 18,00 a litaniemi, za  D.U. L.

o   Po mši sv. setkání BIŘMOVANCŮ

o   V sobotu je 1 sobota – mše sv. v 8,00 za farníky

o   V 18.00 mše sv. v Borové z následující neděle.

o   Příští neděli je SLAVNOST SESLÁNÍ DUCHA SVATÉHO. V evangeliu je: „Pokoj vám! Jako Otec poslal mne, tak i já posílám vás.“ Mše sv. v NH 8,30 za Annu Sukovu; v 10,15 ve Sněžném. Bude sbírka na nová světla v kostele – osvětlení presbytáře!

o   Připravuje se biřmování, proto se modleme o dary Ducha svatého!!!

o   Připravuje se Boží Tělo

o   Chci poděkovat za účast na májových pobožnostech.

o   Tento týden se modleme hlavně za mír na Ukrajině

Prožívejme velikonoční dobu opravdu radostně v modlitbě a vděčnosti J!

                                                          P. František Hofman, farář, který Vás má rád!

Zpět